روزنوشت

دفتر خاطرات من

روزنوشت

دفتر خاطرات من

مشخصات بلاگ
روزنوشت
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

حکایت مسافرت رفتن ما

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ
سلام بعد از مدتها بالاخره وقت کردم که بیام این مسافرتمون رو بهتون بگم هم عکس هاشو آپ کردم که براتون به نمایش میزارم البته آلبوم میکنم برای راحتی شما دوستان
دوستان عزیز پایین صفحه توضیحات کامل راجع به همه چی داده شده
امام زاده محمد ابن صالح - شهرستان انار
امام زاده محمد ابن صالح

کرمان بازار سنتی و حمام ها
بازار سنتی کرمان

نائین امامزاده ای بود فراموش کردم اسمشو
نائین

دوستان عزیز ما 14 مردادماه 93 رفتیم مسافرت تا الان وفت نکرده بودم اینها رو آپ کنم
خوب دوستای عزیزم از هر چه بگذریم سخن عکس ها خوشتر است.  آلبوم تصاویر را مشاهده کنید
  • Ho3eiN

مسافرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی